آموزش آشپزی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
خرید دستگاه بافت مو آفریقایی ۴ شاخه

 

آرایش مو تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی شما خانم ها دارد و داشتن موهای زیبا حق شماست.با دستگاه بافت مو آفریقایی بدون نیاز به صرف وقت زیاد و هزینه های گزاف، موهای خود را به زیباترین و جذاب ترین سبک ببافید و از موهای زیبای خود لذت ببرید و شاهد تغییر در چهره خود شوید و زیباتر و جذاب تر از قبل شوید.

دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press یک دستگاه الکترو مکانیکی می باشد و سری آن از چهار شاخه تشکیل شده است و هر شاخه دارای شکافی برای نگهداری دسته مو می باشد با چرخش سر دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press، دسته های مو به دور هم پیچیده شده و به راحتی بافته خواهند شد.

ویژگی های دستگاه بافت مو آفریقایی
با سرعت بسیار بالا می توانید موهای خود را ببافید
در هر زمانی که بخواهید می توانید از دستکاه بافت مو استفاده نمایید
مدل های مختلف بافت مو را می توانید پیاده سازی کنید
با کمترین هزینه و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه های گزاف برای رفتن به آرایشگاه در منزل و به راحتی موهای خود را می توانید به زیباترین سبک ببافید
برای استفاده از این محصول نیاز به دانش خاص و توانایی آرایشگری ندارید. برای خرید اینترنتی این محصول می توانید همین الان اقدام نمایید.

آموزش

 

نحوه کار با دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press
در ابتدا دسته ای از مو را انتخاب می نمایید و هر شاخه دستگاه بافت مو دارای شکافی برای نگهداری دسته مو می باشد و شما انتهای این دسته مو را که انتخاب کرده اید در درون شکاف سرشاخه دستگاه بافت مو آفریقایی قرار می دهید و البته با توجه به مدلی که مد نظرتان می باشد می توانید ۱ تا ۳ دسته موی دیگر را درون شکاف سر شاخه دستگاه بافت مو قرار دهید و در نهایت کلید روی دستگاه بافت مو braid x-press را فشار دهید تا سر دستگاه شروع به چرخش نماید و موهای شما به راحتی و در زمان بسیار کم بافته می شود و سپس کلید فشار داده شده را رها نمایید.به همین سادگی و در منزل موهای خود را به بهترین سبک ببافید و از موهای زیبای خودتان نهایت لذت را ببرید.

 

نکات بسیار مهم در بافت مو
بهتر است هنگامی که موهای خود را به تازگی شسته اید و تمیز کرده اید از دستگاه بافت مو braid x-press استفاده نمایید و هرگز وقتی که موهایتان چرب می باشد و چند روزی است که به حمام نرفتید از دستگاه بافت braid x-press استفاده نکنید چون موهایتان آسیب می بیند
موهای خود را ابتدا با اتو مو صاف کنید و بعد از آن سشوار بکشید، نکته بسیار مهم این می باشد که برای اینکه موهای براق تری داشته باشید و آسیب کمتری به موهایتان برسد از باد سرد سشوار استفاده کنید که به نفع سلامت موهایتان می باشد.
برای اینکه موهایتان راحت تر حالت بگیرد حتما قبل استفاده از دستگاه بافت مو، موهای خود را مرتب شانه نمایید
بهتر است شب به حمام بروید و موهای خود را تمیز و مرتب کنید و با دستگاه بافت مو موهای خودتان را ببافید و بعد بخوابید تا صبح موهای زیباتری داشته باشید،اگز با موهای خیس بخوابید و صبح موهایتان را ببافید زمان بسیار زیادی باید برای حالت دادن موهایتان صرف کنید
هر قسمت از مو را که می خواهید ببافید ژل بزنید بعد ببافید تا موهایتان بهتر حالت بگیرد و زیباتر و براق تر شود.

 

دستگاه بافت مو

خرید دستگاه بافت مو

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو

بافت مو افریقایی

دستگاه بافت مو افریقایی

نوشته شده توسط چطوری در 15:4 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴

بسیار راحت تر و سریع تر

 

 

خرد کن نایسر دایسر بهترین وسیله برای هر آشپزخانه
امروزه در مورد محصول خرد کن نایسر دایسر تبلیغات بسیاری می شود.دلیل آن هم این است که خرد کن نایسر دایسر یک محصول استثنایی و عالی می باشد که با استفاده از آن می توان کارهای مربوط به آشپزی را بسیار راحت تر و سریع تر انجام داد. خرد کن نایسر دایسر محصولی پر فروش بوده که در هر آشپزخانه ای نیاز می باشد.
در یک فرایند آشپزی و طبخ غذا و یا تهیه سالاد نیاز به پوست کندن و خرد کردن میوه ها و سبزیجات دارید.اما خرد کردن میوه ها و سبزیجات عموما وقت گیر می باشد و برای مثال خرد کردن پیاز کاری سخت و دشوار است.



با خرید نایسر دایسر این مشکلات به راحتی از بین رفته و آشپزی برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.
تصویر کنید که در کمتر از چند ثانیه بتوانید سیب زمینی را برای سرخ کردن پوست بکنید و خرد کنید!!! با خرد کن نایسر دایسر پلاس ضمن صرفه جویی در زمان میوه ها و سبزیجات را بصورت یک اندازه و راحت خرد کنید و دیگر زحمت کار با چاقو و پوست کندن میوه را به خود ندهید و خطر بریدن دست توسط چاقو را نیز از بین ببرید. خردکن نایسر دایسر هرگز دست شما را نمیبرد و دارای محافظ برای دستان شما می باشد.
غذای زیبا و تزیین شده با خرد کن نایسر دایسر. فروشگاه تهران خرید این محصول را با کیفیت بالا در اختیار شما می گذارد.

 

نایسر دایسر
شما با خرید نایسر دایسر نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید بلکه می توانید سالاد خود را به بهترین شکل تزیین کنید و ظاهر زیبایی به آن ببخشید.نایسر دایسر دارای تیغه های تیز و برنده بوده که حتی نرم ترین میوه ها نظیر گوجه فرنگی را له نمیکند و خیلی راحت آن را می برد و به اشکال مختلف خرد می کند.
آیا درست کردن سالاد برای شما کار سختی است ؟ دیگر درست کردن سالاد کار سختی نیست و با خرد کن نایسر دایسر پلاس تنها در عرض یک دقیقه می توانید گوجه و کاهو و دیگر میوه ها و سبزیجات مورد نیاز برای تهیه یک سالاد زیبا و خوشمزه را در اشکال مختلف خرد کرده و نوش جان کنید!!!
برای راحتی و آسودگی خاطر پیشنهاد ما به شما خرید نایسر دایسر اصل می باشد تا خیالتان از بابت هزینه ای که می کنید راحت بوده و محصولی با کیفیت را درب منزل تحویل بگیرید و پس از اطمینان از کیفیت محصول هزینه آن را درب منزل پرداخت کنید.نایسر دایسر اصل دارای ظرف پلی کربنات بوده تا میوه ها به آن نچسبندو به راحتی قابل شستشو باشد و همچنین دارای تیغه های ضد زنگ و تیز و با کیفیت می باشد.
برای خرید اینترنتی نایسر دایسر پلاس از فروشگاه سامان خرید می توانید به یکی از روشهای زیر اقدام فرمایید:
۱-با کلیک بر روی گزینه خرید پستی محصول و ثبت سفارش خود و تکمیل فرم ارسال کالا بصورت آنلاین
۲-با ارسال مشخصات خود از قبیل آدرس ، کد پستی ، نام محصول ، نام گیرنده محصول را به شماره تلفن های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
۳-می توانید با تماس با شماره های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ سفارش خود را ثبت کنید.

 

خرد کن نایسر دایسر وسیله ای پر کاربرد در آشپزخانه شما می باشد که توسط آن به راحتی می توانید میوه ها و مواد غذایی مورد نیاز خود را پوست بکنید و خرد کنید.ما قصد داریم ضمن ارائه توضیحات در مورد این محصول جالب امکان خرید اینترنی این محصول را نیز برای شما فراهم کنیم.
خرد شدن یک اندازه برش های میوه و استفاده آن در غذا می تواند ظاهر زیبایی به غذای شما ببخشد.اما خرد کردن میوه ها و سبزیجات در آشپزی در اغلب موارد کار سختی بوده و بدلیل همین سختی و زمان گیر بودن ، آشپزی برای بسیاری از خانم های خانه دار کار لذت بخشی نیست.
ما با ارائه نایسر دایسر پلاس این مشکل را برطرف کرده ایم.بوسیله خرد کن نایسر دایسر اصل می توانید در عرض چند ثاینه میوه ها و سبزیجات را خرد کرده و برای پخت غذا و یا درست کردن سالاد آماده کنید.
به عنوان مثال شما با قرار دادن سیب زمینی در داخل نایسر دایسر می توانید در عرض چند ثانیه ، آن را برای سرخ کردن آماده کنید و همچنی برش های یک اندازه و زیبا را روی آن حاصل کنید.
بوسیله خردکن نایسر دایسر می توانید گوجه فرنگی و خیار در در کمتر از چند ثانیه خرد کنید و یک سالاد بسیار عالی را تهیه کنید.
سرعت در آشپزی با نایسر دایسر
تیغه های تیز نایسر دایسر پلاس باعث می شود تا آشپزی لذت بخش باشد و همچنین با سرعت بیشتری انجام شود.تصور کنید که در عرض چند ثانیه بتوانید مقدار زیادی سیب زمینی خرد شده داشته باشید تا آنها را سرخ کنید.
عمل سرخ کردن سیب زمینی با نایسر دایسر بسیار سریع می باشد و ابتدا کافیست ماهیتابه را روی گاز گذاشته و تا زمانی که روغن داخل آن داغ شود سیب زمینی های شما برش خرده و آماده ی سرخ کردن می باشند.به همین راحتی!!!!
آیا شما قصد درست کردن سالاد را دارید اما به دلیل زمان گیر بودن فرایند خرد کردن میوه ها و سبزیجات درست کردن سالاد برای شما امری خسته کننده است ؟
راه حل پیشنهادی ما استفاده از نایسر دایسر است.با خرید نایسر دایسر اصل ، این وسیله کاربردی می توانید در کمتر از یک دقیقه تمام مخلفات مورد نیاز برای یک سالاد خوشمزه را پوست بکنید و خرد کنید.

خرید نایسر دایسر
مشخصات خرد کن نایسر دایسر
خرد کن نایسر دایسر پلاس اصل دارای ظرف بسیار با کیفیت و ساخته شده از مواد اولیه پلی کربنات بوده و میوه ها و سبزیجات به هیچ وجه به آن نمیچسبند.همچنین عمل شستشو و تمیز کردن آن بسیار راحت بوده و حتی می توان آن را درون ماشین ظرفشویی قرار داد.
خرد کن نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار برنده و تیز می باشد که باعث راحتی استفاده و همچنین سرعت در انجام کارهای شما می شود.
نایسر دایسر اصل با کیفیت بسیار بالا بهترین دستیار شما برای آشپزی و تهیه سالاد و خرد کردن و پوست کنده میوه ها و سبزیجات می باشد.
خرید نایسر دایسر
مطمئن باشید از خرید نایسر دایسر به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد و پس از استفاده از این محصول با خود می گویید که چرا زودتر به فکر تهیه خردکن نایسر دایسر پلاسنیفتادم
شما عزیزان می توانید به یکی از روشهای زیر اقدام به خرید اینترنتی این محصول کنید:

یکی از هنر های آشپزی این است که بتوانید مواد خوراکی را در هنگامی که نیاز است خرد کنید با سرعت و دقت بالایی انجام دهید تا همه یک شکل و اندازه در بیانند. مثلا برای درست کردن یک سالاد باید با نظم و دقت خیار ها و پیازها و گوجه ها را خرد کرده بطرویکه نه له شوند و نه در اندازه های بزرگ و کوچک باشند.شاید همه ما آشپز های حرفه ای نباشیم و از سرعت عمل بالایی هم برخوردار نباشیم.پس تکلیف چیست ؟ امروز به شما محصولی را معرفی می کنیم که سریع تر و حرفه ای تر از هر آشپزی می تواند برای شما خرد کند –تکه کند و رنده کند . همه در یک اندازه و بسیار دقیق و منظم.نام این محصول نایسر دایسر است.

 

خرد کن نایسر دایسر پلاس با توجه به طراحی بسیار زیبا و حرفه ای که دارد و با توجه به تیغه های استیل ضد خشی که برای ان به کار رفته در عرض چند ثانیه هر مواد خوراکی را می تواند تکه تکه کند بدون انکه دست شما دخالت کرده باشد. با این روش هم سرعت عمل شما بالا می رود و هم بدون دخالت دست تمام مراحل صورت می پذیرد و شما در پایان فقط تکه های خرد شده یا رنده شده میوه جات و سبزیجات را می توانید از این دستگاه دریافت نمایید.البته دقت کنید به دلیل استقبال بیش از حد از این محصول متاسفانه شاهد حضور محصولات درجه دوم و تقلبی نیز در بازار هستیم.بسیاری از افراد بدون آنکه متوجه اصل بودن و یا تقلبی بودن کالا شوند تنها با دیدن قیمت ارزان ان وسوسه شده که آنرا خریداری کنند غافل از اینکه نایسر دایسر پلاس تقلبی به هیچ نمی تواند راحتی و آرامشی که از ان حرف زدیم را برای شما به ارمغان بیاورد و هیچگاه نمی تواند رضایت خاطر شما را جلب نماید.
اگر می خواهید برای خرید نایسر دایسر اقدام نمایید حتما زا فروشگاه های معتبر و مطمئن این کار را انجام دهید.نایسر دایسری که ما به شما ارائه می دهیم آلمانی بوده و به صورت ۱۰۰% اورجینال و اصلی ارائه شده است.شما با خیال راحت از انواع سبزیجات و میوه جات را به این دستگاه بسپارید و در کمتر از چند دقیقه انها را در اندازه های ریز و یسکان به صورت خرد شده یا رنده شده دریافت نمایید.
خردکن نایسر دایسر را همین الان می توانید به روش های زیر از فروشگاه سامان خرید تهیه نمایید :
۱-کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.
۲-کافیست تا آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید.
۳-می توانید همین الان به صورت تلفنی با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست ثبت محصول خود را دهید.

نایسر دایسر

در هر کجای کشور که باشید می توانید ابتدا خرد کن نایسر دایسر پلاسخود را خریده و بعد از اینکه انرا دریافت کردید هزینه اش را به مامور پست بپردازید.
از این مصحول مخصوصا زمانیکه مهمان های زیادی دارید و وقت کافی هم در اختیار ندارید می توانید به بهترین نحو ممکن استفاده کنید . در یک چشم بر هم زدن سالادی زیبا و یکدست را با کمک نایسر دایسر بوجود می آورید و در یک چشم بر هم زدن سبزیجات خود را کاملا خرد خواهید کرد.این امکان تنها از یک محصول اورجینال و با کیفیت امکان پذیر است.پس اگر کمی بیشتر هزینه کنید ارزششو داره تا در عوض کالایی اصل و با کیفیت را تهیه نمایید.
یاد روزهایی بیافتید که مجبور بودید تعداد زیادی پیاز را برای مصارف مختلف خرد و تکه تکه کنید. هم وقت شما گرفته میشد و هم چشم هایتان بسیار اذیت می شد.اما با استفاده از نایسر دایسر اصل شما دیگر نه وقت خود را تلف خواهید کرد و چشم هایتان اذیت می شوند. در یک لحظه می تاوانید به بهترین شکل و با اندازه هایی یکسان تمام پیاز هایتان را خرد کرد و یا رنده نمایید. بله از این وسیله برای هدیه دادن به همسران و یا مداران خود نیز می توانید استفاده کرده و موجب خوشحالی آنها شوید.
بعد از استفاده هم براحتی می توانید دستگاه راشسته و آب کشی نمایید.از مزایای ایتفاده از دستگاه اورجینال نایسر دایسر پلاس این است که به هیچ وجه میوه و سبزیجات در هنگام خرید شدن و تکه تکه شدن له نمی شود . همچنین با وجود پوست کن حرفه ای که در محصولات اصلی وجود دارد در یک چشم بر هم زدن می توانید پوست میوه مورد نظرتان گرفته و میل نمایید.
مخزن محل نگه داری میوه های خرد شده نیز بسیار محکم و ضد ضربه و ضد خش است و کاملا از مواد درجه ۱ پلی کربنات ساخته شده و این در حالیست که محصولات تقلبی جنسشان کدر و از مواد معمولی ساخته شده اند.در محصول اصلی شما چند تیغه مختلف را دریافت خواهید کرد که هر کدام برای کاری خاص مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

امروز می خواهیم به شما محصولی را معرفی نماییم که بسیار کاربردی و مفید بوده و می تواند به آشپزی شما سرعت باور نکردنی ببخشد. نام محصول امرو.ز ما نایسر دایسر است. این محصول شگفت انگیز با تیغه های تیز و ضد زنگی که دارد می تواند هر میوه و سبزی را براحتی خرد کرده و تکه تکه نماید. همچنین توسط نایسر دایسر پلاس شما می توانید براحتی میوه های مختلف را رنده نمایید.
اگر دوست دارید تا مانند آشپز ها حرفه ای زمانیکه می خواهید سالاد درست کنید آنرا در یک اندازه و به شکلی زیبا در بیاورید پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به خرید نایسر دایسر نمایید. با وجود این محصول شما در یک چشم بر هم زدن می توانید گوجه و خیار و پیاز را به صورت مساوی و بدون اینکه له شوند خرد کرده و یک سالاد خوشمزه و زیبا را درست کنید.
در بازار به دلیل استقبال خوبی که از این محصول شده متاسفانه شاهد هستیم کالاهای تقلبی را با نام نایسر دایسر اصل در حال فروش به متقاضیان هستند.دقت داشته باشید محصول اصلی دارای تیغه های تمام استیل بوده و بدنه ان نیز بسیار درخشنده و شفاف و از مواد درجه یک ساخته شده است.حتما در هنگام خرید نایسر دایسر پلاس اصل به اعتبار فروشگاهی که می خواهید از ان محصول را تهیه نمایید توجه کنید و از هر سایتی اقدام به خرید نکنید.
خردکن نایسر دایسر با توانایی بالایی که در خرد کردن و رنده کردن دارد می تواند از این پس جای ثابتی در هر آشپز خانه ای داشته باشد.اگر می خواهید سیب زمین سرخ کنید کافیست تا انرا زیر اهرم این دستگاه گذاشته و تنها با یک ضربه خواهید دید که سیب زمین ها خلال خلال شده و شما براحتی آنها را سرخ می کنید. این محصول ساخت کشور آلمان بوده و سایر محصولات متفرقه تقلبی و بی کیفیت می باشند.
برای تهیه محصول فوق می توایند به روش های زیر عمل نمایید و اقدام به ثبت سفراش کنید :
۱-کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول تماس گرفته و سفارش خود را تکمیل نمایید.
۲-آدرس +کد پستی |نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید.
۳-همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

کیفیت اتفاقی نیست و حتما باید برای رسیدن به محصولی با کیفیت خوب حواستان را جمع کنید.خردکن نایسر دایسر می تواند به عنوان یک هدیه بسیار عالی برای هر خانمی محسوب شود . اگر دوست دارید تا به همسر و یا مادر خود هدیه ای مناسب دهید این محصول می تواند گرینه ای بسیار خوب و کاربردی باشد.

آشپزی آسان و آسان تر می شود
حتما شما هم تا به حال نام نایسر دایسر را برای یک بار هم که شنیده اید.امروز می خواهیم به صورت کامل به شرح این محصول کاربردی بپردازیم و مزایای داشتن یکنایسر دایسر اصل را در اینجا عنوان کنیم .خوب با هم می پردازیم به توضیحاتی در این باره :
آیا تا به حال نحوه خرد کن میوه و سبزیجات و مواد خوراکی را توسط آشپزهای حرفه ای دیده اید ؟ آنها با یک اشاره و با دقت و ظرافت بسیار بالا می توانند هر خوراکی را به قطعات بسیار ریز و هم اندازه تقسیم نمایند.معمولا تنها افراد بسیار ماهر می توانند اقدام به چنین کارهایی نمایند و این توانایی از هر آشپزی امکان پذیر نیست. اما ما امروز به شما محصولی را معرفی خواهیم کرد که به کمک شما آمده و در یک چشم بر هم زدن هر میوه و خوراکی را می تواند به قطعات بسیار ریز و هم اندازه در بیاورد و ماهر تر و دقیق تر از هر آشپزی این کار را انجام دهد.
شما با خرید کن نایسر دایسر پلاس دیگر مشکلی برای انجام اینگونه کارها نخواهید داشت و کافیست تا مواد مورد نظرتان را در زیر تیغه ها این دستگاه قرار داده و تنها با یک اشاره آنرا به قطعات ریز تر تقسیم نمایید.از نایسر دایسر می توانید برای درست کردن یک سالاد بسشیار زیبا در کمترین زمان ممکن استفاده نمایید. می توانید خیاز ها و گوجه ها و سایر میوه های دیگر را براحتی در زیر تیغه های مخصوصی دستگاه گذاشته و با یک بار فشار دادن بروی دسته دستگاه کار تمام است.
از این دستگاه به عنوان خرد کن سبزی و میوه جات نیز نام می برند و شما بدون هیچ خطری و بدون هیچگونه دردسری با هر میزان توانایی و مهارت می توانید از این محصول استفاده نمایید.با استفاده از این دستگاه می توانید بهترین سفره آراییی و میوه آرایی را انجام دهید و همه را شگفت زده نمایید.مثلا فکرش را کنید قطعات سیب زمین با اندازه های یکسان و دقیق و یا حلقه های بادمجان و کدو و یا خیار هایی که برای سالاد خرد کرده اید همگی یک شکل و اندازه.همین باعث زیبایی بی حد و حصر سفره شما خواهد شد و همه را شگفت زده خواهد کرد.
دقت کنید که به دلیل استقبال زیاد از محصول نایسر دایسر پلاس متاسفانه شاهد آن هستیم که در بازار هر روز محصولاتی تقلبی با این عنوان در دیگر فروشگاه های همکار در حال عرضه بوده و چون احتمالا از قیمت های پایین تری هم روبرو هستند مورد توجه قرار گرفته و مردم غافل از کیفیت پایین انها اقدام به تهیه و خرید کرده و بعد از خرید زمانیکه به مرحله استفاده از ان می رسند خواهند فهمید که سرشان کلاه رفته و محصولی تقلبی به انها فروخته شده است.

 

ما در فروشگاه اینترنتی سامان خرید برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید نایسر دایسر اصل را فراهم اورده ایم. محصولی با کیفیت ودر جه ۱ که قطعا می تواند رضایت خاطر شما عزیزان را به صورت کامل جلب نماید.برای تهیه این محصول می توانید به روش های زیر عمل نمایید :
۱-کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول تماس گرفته و سفارش خود را تکمیل نمایید.
۲-آدرس +کد پستی |نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید.
۳-همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

شما در هر کجای کشور که باشید ما محصول مورد نظرتان را در زمانی کوتاه به دستتان خواهیم رساند.
در زیر توضیحات کامل تری درباره خرید نایسر دایسر پلاس اصل می گوییم :
اگر نایسر دایسر شما اصل و با کیفیت باشد از آن می توانید به تنهایی به جای چند محصول مختلف در آشپزخانه کار انجام دهید.از خرد کردن گرفته تا رنده کردن و پوست کندن میوه که همه این موارد را در چند ثانیه برایتان انجام می دهد.مثلا اگر می خواهید سالاد شیرازی درست کنید کافیست تا در عرض چند ثانیه با نایسر دایسر یک سالاد بسیار خوش رنگ و شکل ایجاد نمایید . از انواع خیار و گوجه و پیاز را براحتی می تواند به اشکال مختلف و در اندازه هیا ریز و درشت برایتان خرد نماید.
محصول اصلی که توسط ما ارائه می گردد دارای چند برتری نسبت به سایر محصولات مشابه خود است یکی از انها این است که نایسر دایسر پلاس ما دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای دارد که از جنس استیل می باشد.این ویژگی بسیار مهم بوده و نمی توان از هر نایسر دایسری توقع داشت دارای چنین تیغه های با کیفیت و تیزی باشد.
دیگر خصوصیت محصول اصلی این است که دارای یک ظرف بزرگ در زیر تیغه ها بوده و از جنس پلی کربنات ساخته شده و از این رو کاملا شفاف و ضد خش و ضد ضربه است.با توجه به استحکام بالایی که در این ظرف وجود دارد می تواند فشارهای زیادی را تحمل کرده و براحتی نیز می توانید آنرا بشویید.
تنها از یک نایسر دایسر اصل می توان توقع داشت که هیچ میوه ای را در زیر فشار تیغه هاش له نمکند و انها را به اندازه های یکسان خرد نماید.تنها با استفاده از یک خردکن نایسر دایسر پلاس است که می توان به چند روش مختلف و بسیار زیبا به خرد کردن میوه جات و سبزیجات پرداخت.شما اگر قصد رنده کردن دارید انرا به نایسر دایسر بسپاریدو از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.
دیگر نگران بریدن و آسیب رسیدن به دستان خود نباشید چرا که با نایسر دایسر عمل برش و رنده کردن بدون کوچکترین خطری براحتی انجام می پذیرد.در زیر اشاره ای به محتویات درون جعبه کرده ایم :
۱-یک محفظه شیشه ای که از جنس پلی کربنات ساخته شده است.
۲-در پوش نگه داری مواد غذایی
۳-تیغه های مخصوص برش (این تیغه ها برای برش های ۴ و ۸ تکه مورد استفاده قرا ر می گیرند.)
۴-تیغه های خلال کردن مواد که در دو اندازه کوچک و بزرگ وجود دارند.
۵-تیغه های مخصوص خرد کردن نگینی مواد
۶-تیغه های ورقه ورقه کردن مواد
۷-یک پوست کن بسیار حرفه ای و تیز
۸-رنده کن دقیق و با کیفیت
۹-یک سی دی آموزشی
۱۰-یک پوشش محافظ دست برای زمان هایی که با خرد کن دستگاه در حال کار هستید.

 

شما با داشتن نایسر دایسر می توانید هم به آشپزی خود سرعت بخشیده و هم با لذت و دردسر کمتری به انجام این امور بپردازید.مثلا اگر قرار باشد پیاز پوشت بکنید و تکه تکه کنید باید سوزش شدید چشم هایتان را به جان بخرید.اما با استفاده از این دستگاه و تنها با چند فشار می توانید پیازها را به تکه های مساوی و ریز تقسیم نمایید بدون اینکه بخواهید خود را در دردسر بیاندازید.
استفاده از این محصول به جای چاقو و رنده و دیگر وسایل برش باعث شده تا امنیت و سلامت شما نیز بالاتر رود و امکان آسیب دیدن در این حالات تقریبا به صفر برسد.محصول اصلی دارای تیغه های استیل و ضد زنگ بوده و ساخت کشور آلمان می باشد.
باز هم به شما عزیزان در هنگام خرید خرد کن نایسر دایسر هشدار می دهیم که کاملا مراقب باشید از کدام فروشگاه در حال تهیه این کالا هستید و چه محصولی با چه کیفیتی و چه قیمیت در حال خرید می باشید. محصولات تقلبی و درجه دوم و سوم به هیچ کارایی محصول درجه ۱ آلمانی را نداشته و از خرید ان قطعا پشیمان خواهید شد.

خردكن نايسر دايسر پلاس

نایسر دایسر

نایسر دایسر پلاس

نایسر دایسر پلاس اصل

خرید نایسر دایسر پلاس

نایسر دایسر اصل

خرید نایسر دایسر

خردکن نایسر دایسر پلاس

نايسر دايسر پلاس

خردکن نایسر دایسر

نوشته شده توسط چطوری در 15:2 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴

نیاز به خوراک از مهمترین نیاز های انسان به شمار می رود

با بسته آموزش آشپزی ، تبدیل به بهترین آشپز شوید

نیاز به خوراک از مهمترین نیاز های انسان به شمار می رود و خوراک مناسب ضمن تضمین سلامتی جسم شما ، می تواند تا حد زیادی در سلامت روح و روان شما نیز موثر باشد.هنگام گرسنگی هیچ چیز بیش از خوردن یک غذای لذیذ انسان را خوشحال و سر حال نمیکند.هنگام انجام فعالیت روزانه از ساعاتی پیش از رسیدن زمان صرف وعده غذایی منتظر خوردن غذا هستیم.به همین دلیل است که از ابتدای زندگی مشترک مادران تازه عروس ها به آنها آموزش آشپزی می دهند تا بتوانند تا حد زیادی رضایت همسرانشان را در زندگی مشترک جلب کنند.



از نظر یک مرد ، زن هنرمند زنی است که مهمتر از همه چیز بتواند غذای خوشمزه درست کند.اکثر غریب به اتفاق آقایان عاشق غذاهای خوشمزه هستند و به عبارتی شکمشان مهم ترین عنصر در زندگیشان به شمار می رود.اما مساله دیگر تنوع غذاهای تهیه شده در رستوران ها و در خانه ها توسط بانوان خانه دار می باشد.همه ما عاشق غذاهای ایرانی هستیم ولی آیا همه ی غذاهای خوشمزه ایزانی را می شناسیم ؟ آیا دستور پخت همه ی غذاهای ایرانی را میدانیم ؟
در مجموعه بی نظیر آموزش آشپزی شما با نحوه پخت غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه آشنا می شوید و می توانید به راحتی به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید.
با فراگیری دروس مجموعه آموزش آشپزی دیگر از غذاهای تکراری خبری نیست و غذاهای شما با تغییر چشمگیر در رنگ و طعم همراه خواهند بود و دیگران از دست پخت شما به وجد خواهند آمد.برای خرید اینترنتی این محصول همین الان می توانید اقدام نمایید.

آموزش آشپزی

این مجموعه برای تمامی بانوان مبتدی و حرفه ای و البته کسانی که زمان برای رفتن به کلاس آشپزی را ندارند مناسب می باشد و بدون صرف هزینه های کلاس آشپزی می توانید در منزل خودتان به یادگیری هنر آشپزی بپردازید.
مجموعه آموزش آشپزی بصورت کاملا فارسی و بصورت تصویری آماده شده است و قابلیت پخش بر روی تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر را داراست و پس از مشاهده آن قادر خواهید بود ا هر غذایی را به بهترین شکل ممکن درست کنید و با غذاهای جدید و خوشمزه همسر و فرزندانتان را غافلگیر کنید.
شما عزیزان برای تهیه مجموعه آموزش آشپزی ایرانی از فروشگاه اینترنتی ما می توانید به یکی از سه روش زیر اقدام نمایید.
۱-ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و با توجه به مشخصات خواسته شده فرم سفارش را تکمیل و سفارش خود را ثبت کنید.
۲-مشخصات خود به ترتیب کد پستی + آدرس کامل پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به شماره های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید
۳-تنها با یک تماس تلفنی با شماره تلفن های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ سفارش خود را ثبت نمایید.



با خرید فیلم آموزش آشپزی شما تنها یک بار هزینه می کنید و یک عمر از آن استفاده می کنید و دیگران شما را برای داشتن یک دستپخت عالی تحسین خواهند کرد.

خرید پستی مجموعه فیلم آموزش آشپزی

آیا دوست دارید آشپزی را بطور حرفه ای یاد بگیرید ؟ آیا از غذاهای تکراری خسته شدید ؟ آیا می خواهید همه از دستپخت شما تعریف کنند ؟ آیا زمان و هزینه رفتن به کلاس های آشپزی را ندارید؟پیشنهاد ما به شما استفاده از  مجموعه های فیلم آموزش آشپزی می باشد.
آشپزی یک هنر می باشد و هنر نیز نیاز به علاقه و پشتکار دارد.با بسته آموزش آشپزی شما می توانید در مدت زمان کوتاهی چندین مدل غذای جدید یاد بگیرید و همچنین غذاهایی که در پختن آنها تسلط دارید را به بهترین شکل ممکن و بسیار خوشمزه تر درست کنید.شما می توانید با مشاهده فیلم آموزش آشپزی به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید و غذاهایی را درست کنید که همسر و فرزندانتان با دیدن آنها غافلگیر شوند و از خوردن آنها احساس لذت کنند.



در بسته آموزش آشپزی ایرانی شما طرز تهیه انواع غذاها و دسر ها را یاد خواهید گرفت و همچنین این مجموعه دارای بخشی آموزشی در زمینه خواص مواد غذایی و نحوه ترکیب صحیح مواد غذایی به منظور حفظ خاصیت و همچنین تهیه غذا با طعم بی نظیر می باشد.



نیاز به خوردن از مهمترین نیاز های انسان به شمار می رود و به قول قدیمی ها شکم گرسنه دین و ایمان سرش نمیشه.شما هنگامی که گرسنه باشید توانایی انجام هیچ کاری را نخواهید داشت و هیچ چیز مثل خوردن یک غذای خوشمزه شما را شاداب نمی کند.خوراک سالم می تواند سلامت روح و روان و سلامت جسم شما را تضمین کند و شما می توانید با خوردن غذاهای لذیذ احساس لذت بیش از حد کنید.

با بسته فیلم آموزش آشپزی شما یک آشپز ماهر می شوید

دستپخت خوب یکی از عوامل مهم ستایش بانوان می باشد و تهیه یک غذای خوشمزه همیشه بهترین راه برای شاد کردن دل همسرتان است.اما تنوع غذاهای سرو شده در خانه و حتی رستوران ها بسیار کم است و بیشتر بانوان ایرانی از پخت غذاهای تکراری احساس خوبی ندارند.ما در بسته فیلم آموزشی به شما نحوه پخت انواع غذاهای روز را یاد می دهیم تا بیش از پیش از آشپزی خود لذت ببرید و غذاهای روز و بسیار خوشمزه تهیه کنید.
با یادگیری دروس فیلم آموزش آشپزی دیگر از غذاهای تکراری خبری نیست و غذاهای شما با تغییرات بسیاری در طعم و رنگ همراه خواهند بود و دیگران از دست پخت شما شگفت زده می شوند.
مجموعه های آموزشی آشپزی برای تمامی آشپز های مبتدی و حرفه ای مناسب بوده زیرا دارای سطوح طبقه بندی شده از مبتدی تا پیشرفته می باشد.این مجموعه ها قابل پخش بر روی دستگاه خانگی و کامپیوتر هستند و شما می توانید به راحتی در هر دستگاهی از آنها استفاده کنید.
برای تهیه مجموعه فیلم آموزش آشپزی ایرانی از فروشگاه اینترنتی سامان خرید می توانید به یکی از سه روش زیر اقدام نمایید.
۱-ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و با توجه به مشخصات خواسته شده فرم سفارش را تکمیل و سفارش خود را ثبت کنید.
۲- تنها با یک تماس تلفنی با شماره تلفن های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ سفارش خود را ثبت نمایید.
۳- مشخصات خود به ترتیب کد پستی + آدرس کامل پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به شماره های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید
با خرید فیلم آموزش آشپزی تنها یک بار هزینه خرید بسته را پرداخت می کنید و میتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

خرید پستی بهترین بسته آموزش آشپزی ایرانی که تا کنون دیده اید

پختن غذاهای خوشمزه بسیار لذت دارد و زمانی که دیگران از دستپخت شما تعریف می کنند خستگی آشپزی از تنتان خارج می شود.شما با یادگیری محتویات پکیج آموزش آشپزی ایرانی می تونید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید و خوشمزه ترین و بهترین غذاها را درست کنید.

خرید آموزش آآشپزی



این مجموعه شامل آموزش غذاهای بسیار متنوعی می باشد و همچنین در این مجموعه طرز تهیه انواع دسر و شیرینی جات به تفصیل بیان شده است.یک مجموعه کامل از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی که با درست کردن آنها همه از دست پخت شما تعریف خواهند کرد و می توانید همسر و فرزندانتان را غافلگیر کنید.
با توجه به کم بودن تنوع غذاها در رستوران ها و همچنین سر سفره های خانه های ایرانی شما با دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و محلی و غذاهای شهر های مختلف آشنا می شوید و دیگر نگران اینکه چی بپزم نخواهید بود.
در طول روز و پس از فعالیت مستمر هیچ چیز مثل یک وعده غذایی کامل و خوشمزه انسان را شاد نمی کند و برای ادامه فعالیت روزانه تشویق نمی کند.تمام آقایان هنگامی که خسته از محل کار به خانه می آیند انتظار تهیه غذای خوشمزه را توسط همسرشان دارند و از خوردن غذای خوب بسیار شاد شده و بیش از پیش به همسرشان علاقمند می شوند.
بسته استثنایی آموزش آشپزی مطالب کاملا به زبان فارسی و دارای تصاویر با وضوح بالا و زاویه دید بسیار مناسب تهیه گردیده است و آموزش توسط بهترین و مجرب ترین اساتید آموزش آشپزی ایرانی صورت گرفته است.



برای خرید پستی مجموعه آموزش آشپزی ایرانی از فروشگاه اینترنتی سامان خرید می توانید به یکی از روش های زیر عمل نمایید
۱-روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کنید و سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید
۲-تنها با یک تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید
۳-مشخصات خود از قبیل آدرس + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به شماره های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
شما می توانید برای آموزش هنر آشپزی تنها یک بار هزینه کنید و به مدت طولانی از فیلم آموزش آشپزی ایرانی استفاده کنید و از سختی و هزینه های کلاس های آشپزی معاف شوید.

نوشته شده توسط چطوری در 15:2 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴

اگر بخواهیم تعریفی از از وازه نقاشی داشته باشیم

اگر بخواهیم تعریفی از از وازه نقاشی داشته باشیم می توان اینگونه عنوان کرد : نقاشی در عمل یعنی به کارگیری موادی رنگی و قرار گیری انها توسط عامل چسبنده ای بروی یک سطح گفته می شود . دقیقا کاری که توسط قلم مو و مواد رنگی بروی سطح دیوار و یا بوم انجام می شود.کسی که این کار را انجام می دهد را در اصطلاح نقاش می گویند و کسی به که به اموزش و فنون این کار مشغول است در واقع به آموزش نقاشی می پردازد.شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدمت نقاشی چیزی در حدود ۶ برابر قدمت نوشتار می باشد.از نقاشی برای عنوایم مختلفی استفاده می کنند از جمله اگر زمانی قصد تززینی فضایی را داشته باشیم معمولا اولین چیزی که به ذهنمان میرسد این است که در و دیوار های محیط مذکور را نقاشی کنیم.برای خرید اینترنتی این محصول همین الان می توانید اقدام نمایید.

 



افراد زیادی علاقه مند به اموزش نقاشی هستند و در این بخش ما به ذکر نکات اموزشی در این باره خواهیم پرداخت .اما برای اطلاعات بیشتر حتما توصیه می کنیم مجموعه آموزشی کگه در سایت قرار داده ایم را تهیه و حتما تماشا نمیاند. این مجموعه ارزشمند در میان مجموعغه هایی که برای آموزش نقاشی کودکان آماده شده اند جز کامل ترین و بی نظیر ترین کارهای موجود است و شما با هزینه ای اندک می توانید انرا سفارش و تهیه نمایید. جهت خرید محصول هم می توانید به یکی از سه روش زیر عمل نمایید :

۱-بروی دکمه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

۲-برای خرید محصول می توانید ادرس و مشخصات پستی خود را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک نمایید.

۳-همچنین می توانید از طری خرید تلفنی همین الان نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید و با شماره لبلا تماس برقرار نمایید.

در ضمن ما برای شنین پایین تر مجموعه هایی با عنوان اموزش نقاشی به کودکان را نیز اماده کرده ایم که می توانید /انرا تهیه و استفاده نمایید.

آموزش نقاشی

 

خوب بپردازیم به ذکر نکات اموزشی که قرار بود رد مورد نقاشی برای شما بیان کنیم. وقتی که کلمه نقاشی در ذهن ما می ۀآید شاید نا خوداگاه اولین چیزی که برای ما مجسم می شود این است که با مجموعه از رنگ ها که توسط انسان پدید امده و احتمالا بروی یک بوم نقاشی نیز قرار گرفته شده است روبرو خواهیم شد.برخی توقع دارند که یک نقاش هر انچه که می بیند را بتواند بروی بوم خود بکشد و گمان می کنند نقاشی یعنی تقلید کردن. در واقعه این نوعی تفکر و انتظار اشتباه است که می توان از یک نقاش داشت و اگر هنرمندی که به نقاشی مشغول است تنها در این حوزه فعالیت می کند در واقع خود را محدود به فضایی کرده بدون خلاقیت است و در حال دوباره سازی یک واقعیت محدود شده است.

 

آموزش نقاشی باید در این زمینه پیش رود که به هنر آموز بیاموزد که وظیفه ان خلق نیستی به هستی است.باید هنر اموز بتواند چیزی را خلق و بکشید که وجود خارجی نداشته است. این یعغنی گسترش وهم  و خیال و باز شدن ذهن.چیزی که در نقاشی بسیار مهم است  در واقع طرز بیان است.ما در اینجا به دو طرز بیان بسیار مهم در این هنر می پردازیم :

۱-نقاشی تصویری

۲-نقاشی انتزاعی

نقاشی را می توان با ابزار مختلفی آموزش داد و همچنین بروی سطوح مختلفی انجام داد. در بازار مجموعه های تحت عنوان : آموزش نقاشی با مداد رنگی – آموزش نقاشی روی پارچه – آموزش نقاشی روی شیشه و اموزش نقاشی با مداد  وجود دارد و همه این ها نشان دهنده سبک های مختلف کشیدن است.نقاشی تصویری دارای تنوع بالایی است. هنر مند رد روش نقاشی تصویری با توجه به اشکال موجودی که در کنار خود می بیند از انسان ها گرفته تا حیوانات و درختان و طبیعت الهام گرفته و اثری را می آفریند که نه مثل انچه که واقعا دیده می شود بلکه چیزی است که از دیدگاه نقاش دیده می شود.در واقع اثار نقاشای که طبیعت را به عنوان الگوی خود قرار می دهند نیز به همین سبک است و با وجود اینکه به شکل ها و رنگ های طبیعی وفادارند اما انچه که از دید خود درک می کنند را را به تصویر خواهند کشید.به طور واضح تر این طور می توان گفت که نقاشی با این سبک یعنی برداشتی تصویری از  محیط اطراف و قطعا این برداشت با وجود شباعهت هایی که ممکن است با محیط داشته باشد قطعا دارای تفاوت هایی هم است. شاید اینجاست که تفاوت هنرمند و دوربین واقعی مشخص می شود . دوربین انچه که می بیند را عین واقعیت ثبت می مند وهنرمند انچه که خود درک می کند را می کشد.

اما در مورد آموزش نقاشی به کودکان باید از روش هایی الهام گرفت تا کودک ذهن خلاق و کودکانه اش را بدون هیچ محدودیتی بتواند آزادنه در اختیار قم مو گذاشته و هر انچه که حس می کند را بروی بوم نقاشی بیاورد.

خرید آموزش نقاشی

 

بعد از سال ها که از عمر نقاشی تصویری گذشت گروهی از خبرگان و نقاشان قدیمی به این نتیجه رسیدند که اگر از طبیعت و اجزای ان هم در نقاشی استفاده نکنیم و نقاشی ما فقط ترکیبی از رنگ و فرم باشد باز هم می توان به بیان احساسات شاعرانه و هنری خود بپردازیم و از این رو سبک جدیدی را وارد این هنر کردند که از ان طریق به بیان احساس خود می پرداختند.این سبک به دلیل اینکه اندیشه یک عنصر مجرد است را نقاشی مجرد یا انتزاعی نامیدند.

 

در این نوع سبک هنرمند نقاش ما ابتدا و با چشمانی باز به تماشای جهان و تمام جزییات ان می پردازد و ماهیت هر کدام را مورد بررسی قرار می دهد و در اخر بر



:: بازدید از این مطلب : 479

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : پنج شنبه 20 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی